Angelina - Watie Elite

4:17 PTG JunAina 0 Comments


Kesian Angelina terpaksa mengharungi situasi sebegini dalam usia yang masih muda dan terlalu mentah. Walaupun apa statusnya apakah kesalahan dan kesilapan itu perlu di beban ke atasnya. Pertama kali melihatnya dalam rancangan Melodi hari itu agak terkejut dengan pengakuan beraninya.

Setiap orang melakukan kesilapan, setiap kesilapan pasti ada peluang untuk kita menginsafinya dan memperbetulkannya. Walau siapa pun yang bersalah sama ada Watie mahupun ibu angkat Angelina jangan jadikan anak gadis itu sebagai mangsa keadaan. Berbincang dan bertindaklah selayaknya orang dewasa, bukan tuduh menuduh dan saling salah menyalahkan.

Cerita lanjut dari manggaonline. 

Aku bukanlah suka sangat mengikuti dunia artis yang glamour tetapi bila melibatkan anak-anak sebegini aku cukup tersentuh. Mungkin itulah naluri seorang ibu. Sayang anak walaupun kadang-kadang bukan anak yang dilahirkan dari rahim sendiri!

Walaupun gambar ini di blurkan oleh wartawan Melodi tetapi peminat seni tanah air dapat mengagak siapa empunya diri. Watie perlu perbetulkan kesilapan...

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: