Mike & Ieqa Cinta Dua Negara

10:14 PG JunAina 15 Comments


Percintaan mereka amat manis, percintaan dua negara yang berbeza adat dan budaya, cinta di penuhi rindu yang hanya bertaut melalui awan biru. Percintaan mereka moga sehingga ke Jannah. Tautan dua jiwa di malam penuh syahdu dan gilang-gemilang.



   Perkahwinan Mike & Ieqa :  Grand Ballroom, InterContinental Kuala Lumpur..



Perkahwinan Mike & Ieqa : Pre-weeding photo shoot di Filipina.




Perkahwinan Mike & Ieqa : Mak pengantin Kak Habsah.



Perkahwinan Mike & Ieqa : Door gift. Jewellery box dan coklat di dalam paper beg hitam tertulis nama Mike dan Ieqa.




Perkahwinan Mike & Ieqa : Pengantin. Dara nan manis melangkah ayu di sisi teruna yang segak bergaya. Gadis Melayu bertemu jodoh jejaka idaman kacukan Filipina dan Mesir.



Perkahwinan Mike & Ieqa : Makan beradab.



Perkahwinan Mike & Ieqa : Grand Ballroom, Hotel InterContinental, Kuala Lumpur.


Perkahwinan Mike & Ieqa :  Grand Ballroom, Hotel InterContinental, Kuala Lumpur. Teman-teman.






 





Perkahwinan Mike & Ieqa :  Grand Ballroom, Hotel InterContinental, Kuala Lumpur.
Menu - Starter - Sup Tulang Rawan
Menu Utama - Nasi Pandan, Cauliflower dan Brokoli Bakar Keju, Kari Kambing, Ikan Merah Masak Lemak, Udang Harimau Goreng dan Ayam Pandan (tiada dalam gambar)
Pencuci Mulut - Coklat Brownies dan Aiskrim Vanilla.



Perkahwinan Mike & Ieqa : Hidup tidak sempurna tanpa secawan kopi.



Perkahwinan Mike & Ieqa : Nak juga bergambar dengan lampu rambu-rambu depan pintu masuk dewan.


Akhir kalam moga kedua pengantin akan berbahagia sehingga kehujung nyawa, dapat saling menerima kekurangan dan kelebihan masing-masing dan menjadi sebuah keluarga yang berjaya dunia serta akhirat. Mak pengantin sudah mula merindu anak di Filipina. Anak yang jauh juga sudah mula minta menu itu dan ini bermakna tak lama lagi jadi opah le nampaknya. Mana nak cari laksa penang kat Filipina nun!



You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Balasan
    1. Taklah akak pi dgn Pak Tuan, kenalah bawak suami gi majlis macam ni malam pulak tu lesen akak kecik memalam ni...ahahaa...

      Padam
  2. wowo kak grand sungguh perkahwinan depa... nanti anak sure comel kan ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak mix Arab, Filipina dan Melayu...:)

      Padam
  3. wahhh ni mcm majlis anak anak org berada ni.hebat makanannya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pengantin lelakinya bisnessman... duit tu bukan masalah bagi dia. Katanya 'once in a life time'...:)

      Padam
  4. Ini pengantin yg entry dulu tu ye kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...baru ada masa nak edit gambar...

      Padam
  5. Waah grand sungguh perkahwinan Mike dan Iqa.. Moga berkekalan hingga ke jannah..

    BalasPadam
  6. grandnya..tgk door giftnya,tgk menunya...nyum2..semoga jodoh mereka kekal hingga ke hujung usia

    BalasPadam
  7. wah...majlis grand..mknn fuuuh sedapnye!

    BalasPadam
  8. Saya tak pernah lagi hadiri majlis kahwin begini. Kat hotel, makan buffet adalah..

    BalasPadam
  9. mmg cinta antara dua negara... pantin perempuan mmg ikut suami dok di filipina yek kak... sedap2 nengok menu tuh... telan liur

    BalasPadam
  10. wak tenokk makanan pon sodap tu makks.,ahhKs

    BalasPadam
  11. comel lah pengantin tu.. menarik je tgk kan..

    semoga bebahagia hingga ke syurga.

    BalasPadam