Rozita Che Wan dan Zain Saidin - Ini Dikatakan Jodoh

5:48 PTG JunAina 15 Comments


Jodoh itu rahsia Allah. Berkawan bertahun-tahun, bercinta bagai nak rak andai bukan jodohnya terpisah jua, berkenalan hanya sebulan-dua kalau sudah tertulis jodohnya ke jinjang pelamin jua akhirnya. Bagi mereka Rozita Che Wan dan Zain Saidin ikatan dua hati janda dan teruna itu bukan penghalang untuk mereka bahagia. 


Sama-samalah kita mendoakan kebahagiaan buat mereka berdua agar rumahtangga yang terbina akan kekal sehingga ke akhir hayat. Cakap-cakap itu umpama doa jadi bercakap hanyalah yang baik-baik agar mereka hidup aman sejahtera.



Akad nikah Zain Saidin dan Rozita Che Wan (tapi saya tak berapa nak berkenan bila majlis nikah pengantin tak pakai tudung sebab rata-rata artis yang lebih muda kawen pun pakai tudung bukan kata hipokrit tapi hormatlah sikit pada majlis yang suci ini, majlis yang akan menghalalkan dua jiwa lebih manis jika bertudung).



Upacara membatal air sembahyang dengan menyarung cincin kahwin.


Rasa nak tengok banyak lagi gambar silalah ke Fuh.my sebab gambar ini pun di pinjam dari sana dan juga lagi di beautifulnara.com.



You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Kita doakan moga RCW mendapat hidayah...
    Moga suaminya dpt membimbing RCW...sama sama membina keluarga yg di berkati allah

    BalasPadam
  2. dah jodoh depa kan. doa yang terbaik untuk depa. :-)

    BalasPadam
  3. Sy sgt setuju dua ayat pertama dlm entry ini.

    BalasPadam
  4. tahniah buat che ta n zain
    berseri2 che taa
    moga bahagia berkekalan

    BalasPadam
  5. kan..mcm tak blh time je dia nikah mcm ni..hurm...

    BalasPadam
  6. Doakan semoga mereka bahagia hingga ke syurga. Tapi I'm not her fan! Tak berkenan sungguh!

    BalasPadam
  7. semoga bahagia hingga ke anak cucu

    BalasPadam
  8. Tarikh menarik tu..11/12/13 jadi pilihan ramai utk langsung pernikahan. Moga kekal selamanya

    BalasPadam
  9. selori dgn akk..kureng berkenan time nikah x pakai tudung...

    BalasPadam
  10. mudah2an kekal hingga akhir hayat...

    BalasPadam
  11. Tak rajin nak tgk gambao gambo retis kawin ni. Mmg la gah sana sini sponsor. Apa apa pun moga mereka bahagia.

    BalasPadam
  12. Bak kata kawan saya... che ta dah tak nampak seri pengantin pun sebab dah selalu sgt melawa hu hu hu.

    Erm dia nak menunjuk segala kecantikan yg ada pada dia, sebab tu dia tak tutup apa yg ptt ditutup!

    -sokong 200% jodoh rahsia Allah- :-)

    BalasPadam
  13. Moga mereka bahagia....rasa lain pulak bila nikah duk atas kerusi!

    BalasPadam