Farah - Mrs Secretary Dan Hadiah Yang Seksi

10:42 PG JunAina 15 Comments



Kurniaan sempena pengomen terbanyak tapi nombor berapa tah. Terima kasih Farah untuk hadiah gitar yang seksi tu. Sukanya akak sekarang dah selamat bersama rakan-rakan di komputer kat pejabat, tak boleh letak di rumah nanti hilang.



You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Wahhh..tahniah..comel je gitar tu..hoho

    BalasPadam
  2. wahhh murah rezeki akak...best2...

    tu laa sonok berblog ni lah salah satunye kan kak...dpt kawan2 alam maya...silap ari bulan dpt adiah lagi hah....

    BalasPadam
  3. tahniah tahniah .. betui klu letak kat rumah tah mana nye tersoroknye ..klu kat opis ni mmg dok situ tak de org usik

    BalasPadam
  4. yang gitar tuh memang comeyy.:)

    BalasPadam
  5. Tahniah Aina..kenangan tu

    BalasPadam
  6. hieee congrats akak.. rasanya kita pun dapat gak hadiah top komentar jugak.. tp blom sampeiii lagi kat tangan

    BalasPadam
  7. tahniah kak jun...bertambah koleksi...

    BalasPadam
  8. laaaa...mula2 saya baca tajuk, saya baca " secretary yg sexy"..hahaha

    BalasPadam
  9. Ni kena dok ditepian pantai sambil petik gitar Ainaa

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah, congrats kak Jun... tumpang happy ni...he he he...

    BalasPadam
  11. Cantik gitar seksi tuuu!, tahniah ye.

    BalasPadam
  12. ada saja rezeki dari blogging ni kan.. jdkan ingatan rakan semaya.

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah dah selamat sampai yer.. thanks kak selalu support blog Farah...=D

    BalasPadam