Speechless

8:40 PG JunAina 19 Comments



Umur 6 tahun di dera, doktor dapati ahli syurga ini patah tangan, melecur tahap satu akibat disimbah air panas dan terdapat kesan lebam lama dan baru. Melihat tubuh kecil sebegitu hati ibu saya tersentuh. Tiadakah perasaan ehsan ibunya lagi terhadap si kecil ini, lupakah dia juga perjuangan 9 bulan lebih mengandungkan dan saat getir melahirkan.


Kalau saya nyamuk gigit pun kita marah inikan pula sebegini rupanya anak yang kita kandung dan lahirkan kecuali keduanya memang sakit jiwa atau di bawah pengaruh dadah.



You Might Also Like

19 ulasan:

  1. bukan manusia tu..
    binatang..

    binatang kaki pendek hidung pendek..

    BalasPadam
  2. dia sbnr nyer x layak d pggl ibu

    BalasPadam
  3. Haiwan pun sayangkan anaknya... ini kan manusia... Betullah perpatah mengatakan, sehina-hina manusia, lebih hina dari haiwan...

    BalasPadam
  4. Agaknya dah kena rasuk syaitan kot mak dia lantas tak sedar diri ms menghukum tuh..

    BalasPadam
  5. Ya Allah Aina..seksanya anak tu..
    kita sebagai ibu nikan..anak dimarah pun kita yang rasa sakit..apa lagi kalau jadi macam ni..

    BalasPadam
  6. geram, sungguh! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BalasPadam
  7. Ya ALLAH... ibu jenis apakah ini? sampainya hati... :'(

    BalasPadam
  8. ya allah kak..ya allah.. takde hati perutnya ibu dia.. apa budak tu buat sampai dipukul macam tu kak..? teringat aqil..

    BalasPadam
  9. Kalau tak nak bagi ajelah kat org.
    Ramai org mendambakan nak anak.
    Sedih bila melihat kejadian begini sering terjadi..

    BalasPadam
  10. as'salamualaikum, sedih nya tak terhingga. muga ruh arwah ditempat kan di syurga al-firdaus, ameen.. tenang lah kamu di sana ahli syurga..

    BalasPadam
  11. mak nyer tuh binatang ke setan yek kak? rasanyer binatang pun ada rasa kasih syg ngn anak sendiri...
    geram betul ada jugak mak yg mcm ni yek.... eeeeee tak terkata... dana nih anak nk kene operate pun dh rasa mcm kite yg nk kene operate dia boleh sedap2 dera anak sampai mati... sumbat je dlm penjaara pastu dera dia balik.... astagfirullah.... dana pun boleh hilang akal tgk kak

    BalasPadam
  12. betul tu JA...ibu yg ada mental problem jer jadi mcm ni...kenapa yeh agaknya....

    BalasPadam
  13. Saya pujuk hati saya berulang kali geng..anak ini telah pun disyurga..telah disyurga...telah disyurga bersama bidadari2 sehingga kehari pembalasan nnt..Saya sifatkan ibunya dalah haiwan yg paling rendah martabatnya disisi haiwan2 yg lain...saya cuba elak nk baca cerita ni...tertgk pula di N3 kamu..terus menitik air mata...pd jiran2 tu..jgn lah dah mati baru dgr cerita...itulah inilah..bila ada rasa mcm lain dari yg biasa...call jer polis ker...talian teledera ker...berckp selepas dah mati begini...apa pun tak guna kan...

    BalasPadam
  14. Teruk betul kena dera sampai macam tu sekali. Takda perasaan ke apa.

    BalasPadam
  15. Apabila dh ramai berhati syaitan...semoga arwah menjadi penghuni syurga...amin..

    BalasPadam