Pokok Hantu

11:16 PG JunAina 17 Comments


Malam-malam mesti reramai tumpang gayut tidur kat sini. Sesapa nak buat filem pi la sini memang nampak seram tengok pokok tu walaupun ditengah hutan batu.


You Might Also Like

17 ulasan:

  1. wah, ni syok kalau tunjuk kat anak2 ni.. takut2kan dia orang.. hehehe..
    tu je ubat untuk anak2 yang tak takut nih.. hehehe..kak limah dia dah tak herann..

    BalasPadam
  2. Tgk gamba pun ada rase seriau..Kalo ada depan mata malam2 rase mmg meremang bulu roma..huhu

    BalasPadam
  3. Jun,
    macam dekat Kebun Bunga kat Penang....kena gelar pokok tak boleh simpan rahsia.Segala yang serabut dalam hidup semua didedah..betul tak.

    BalasPadam
  4. salam. huuu pelik ja pokoknya!

    BalasPadam
  5. sian dia aka panggil gitu.... pokok ni tak slh pun heheheh

    BalasPadam
  6. satu lagi pokok kayu ara yang berjuntai2 tu..
    masa kecik2 orang kata tempat hantu bergayut..hihi

    BalasPadam
  7. dah mcm berbulu2 plak lieya tgk pokok tu kak ehehehehehe

    BalasPadam
  8. Pencerahan..
    Sapa yg tumpang gayut tidur.. tak terbayang dek akal la pulak..

    BalasPadam
  9. Lain macam jerk.. pokok tuh..

    BalasPadam
  10. Macam jejari nenek kebayan....

    BalasPadam
  11. Nampak macam menyeramkan pun ada. hahaha

    BalasPadam
  12. macam sotong gurita.. banyak tangan.. hehehe

    BalasPadam
  13. Kalau budak kecik tengok mesti tak tidur malam hehe....

    BalasPadam