Chef Wanita Mereka Cantik Lagi Sangat Hot

10:25 PG JunAina 3 Comments

Chef yang hebat sinonim dengan lelaki-lelaki hensem, macho dan berketerampilan yang sentiasa menggugat nurani wanita untuk melihat kelincahan mereka memasak di dapur. Siapa yang tidak kenal Chef Wan, Chef Nik Michael, Chef Adu Amran, Chef Sherson Lian, Chef Zubir, Chef Ismail antara bintang yang begemerlapan diarena masakan Malaysia tidak termasuk lagi chef-chef lelaki yang bertugas di dapur-dapur hotel bertaraf 5 bintang. Mereka mencipta nama serta menaikkan martabat lelaki yang mampu menguruskan kerja-kerja wanita di dapur dengan sangat baik.


Namun kita juga tidak kekurangan chef-chef wanita yang hebat serta mampu bersaing dengan chef-chef lelaki. Anis Nabilah antara chef yang hot sangat cantik dan sentiasa anggun semsa memasak, Chef Florence Tan yang kaya pengalaman memasak, Chef Liza, Chef Zaida yang sentiasa kaya idea-idea memasak mereka. Jangan kata hanya chef lelaki mendominasi takhta sebaliknya chef-chef wanita juga tak kurang hebatnya.


Menjadi bonus bila seorang chef wanita pandai memasak, cantik, anggun, bergaya dalam erti kata lain sangat `hot’ bila beraksi di depan kamera sehinggakan setiap masakan yang disediakan nampak sangat lazat. Mata kita bukan sahaja tertumpu kepada masakan tetapi juga terpegun dengan kecantikan serta kepetahan mereka. Kita tengok siapa mereka `Chef Wanita Mereka Cantik Lagi Sangat Hot’



Kalau sudah begini cantiknya Chef bukan setakat terasa nak makan masakan dia sahaja rasa nak gigit-gigit tangan dan pipi dia sekali.


You Might Also Like

3 ulasan:

  1. chef wanita cantik seiring cantiknya ngan peralatan dapur serta kitchen kabinet..hahahaha...memang kelas la kan kak

    BalasPadam
  2. Amboiiii....sanggup ke gigit tagan chef tu? :)

    BalasPadam
  3. Beruntunglah suami yg dpt isteri chef cantik macam itu Aina

    BalasPadam