Blue Coral Aquarium

8:25 PG JunAina 4 Comments

 Sebagai pelanggan email Groupon tiap-tiap hari ada sahaja email tawaran yang masuk. Harga yang ditawarkan boleh tahan jugak. Sehari-dua lepas terpandang tawaran tiket masuk ke Blue Coral Aquarium di KL Tower. Harga Rm8 seorang, berkira-kira nak tempah untuk cuti sekolah nanti. nampak gambar macam cantik dan menarik tetapi tak tahu lah macam mana suasana kat dalam tu. Rasanya dengan bayarn Rm8 tak boleh nak letak harapan yang tinggilah tetapi yang penting ada outing dengan anak-anak. Sesiapa yang nak bookin boleh try masuk kat Groupon


Kalau membeli dengan Groupon ni memang murah tetapi kalau ada masa korang checklah dengan web syarikat yang dia orang tawarkan sebab kadang-kadang harga tu sama ja dengan harga promosi syarikat tersebut.

Rasanya Blue Coral Aquarium ni tak bolehlah nak lawan Aquaria kat KLCC tu kot. Berbaloilah dengan bayaran masuk yang mahal tu. Nama pun aquarium jadi janganlah terkujat bila masuk kat sana tapi kan gambar-gambar dia nampak cantik sangat. Buat hati tak sabar nak pergi. Siapa dah pernah pergi sini? Meh la syer pengalaman korang kat sana.



Photo : Groupon


You Might Also Like

4 ulasan:

  1. Salam, sy cuma pernah masuk aquaria kat Langkawi jer, tupun sbb dah terlanjur ke Langkawi, hihihi

    BalasPadam
  2. tengok macam menarik jugak...saya tak pernah lagi ke Blue Coral Aquarium ni...kalau akak jadi pergi, nanti boleh la story kat blog yea :)

    BalasPadam
  3. tu lahhh....
    kemain cantik gambar!
    ermm..
    awak dah bagi saya satu idea untuk saya jalan-jalan lahhh.....

    tenkiuuu

    BalasPadam
  4. Saya blm pernah smpai sini....

    BalasPadam