Berjodoh Di Usia Emas

2:01 PTG JunAina 16 Comments



Kerlas gitu, Mah Mah bertunang lagi di usia 70an. Inilah dikatakan jodoh. Dalam usia sebegini apa yang dicari hanya peneman di kala kesunyian. Teman makan, teman berborak dan teman tumpang kasih. Anak cucu semua sibuk urusan masing-masing jadi sekurang-kurangnya adalah kawan. Macam kena sangat dengan entri saya petang semalam. Cinta Lama Bertaut Kembali. Entri saya itu adalah kisah benar keluarga saya sendiri.




You Might Also Like

16 ulasan:

  1. jodoh kan.. xleh nafikan.

    BalasPadam
  2. Yelah kan dah jodoh, sekurang-kurangnya ada teman sejati diusia emas.

    BalasPadam
  3. itulah kan .. jodoh itu rahsia allah ..
    sekurangnya ada jga teman utk berbual..

    BalasPadam
  4. jodoh... nmpk suwitttt sgt...

    BalasPadam
  5. itulah jodoh kan...SA ni umur dah 36 tahun dah...xde pun yang nak masuk pinang...mcm mana tu kak?

    BalasPadam
  6. Baru jer semalam K.Sham nak mintak gambar nak tengok.. ari ni dah sampai hajat.
    Alhamdulillah.. moga jodoh dipanjangkan hingga ke Jannah.. insya'Allah.

    BalasPadam
  7. tumpang gembira untuk mak mah...

    BalasPadam
  8. Dh jodoh mak mah.. farah doakan yg terbaik utk dia..

    BalasPadam
  9. rasanya dalam paper tadi, pasangan mak mah 70 tahun tapi mak mah belum lagi masuk 70, hee

    BalasPadam
  10. Kak jun sihat? Murah rezeki kak mah kan...alhamdulilah...moga jodohnya berkekalan...amin...

    BalasPadam
  11. Jodoh yang dah ditentukan oleh Allah Yang Maha Esa.

    BalasPadam
  12. Jodoh tu rahsia Allah..smoga bahagia Makmah & pasangan..

    BalasPadam
  13. Baru tau JA...eloklah sangat tu Mak Mah pun nak teman tido jugak hehe...

    BalasPadam
  14. Ini lah jodoh namanya..
    jodoh tak kira usia.. semuanya Rahsia Allah..
    semoga mereka berkekalan hingga hujung nyawa :)

    BalasPadam