Kembar Lain Tahun

5:05 PTG JunAina 7 Comments


'

Kembar pertama saya Hasniza Abdullah beza umur 2 tahun, adik kesayangan merangkap tukang jahit saya. Banyak masa sedih dan masa suka kami kongsi bersama. Support each other. Dia nampak lembut tapi keras hati, saya pula nampak macam ganas dalam hati ada taman sikit-sikit meleleh air mata.




Kembar kedua saya Nurfatihah Hayani anak perempuan nan seorang. Bak kata seorang kawan copy & paste muka mak dia, nak tengok saya zaman budak-budak boleh le tengok anak saya katanya. Tapi sebenarnya depa tak tau dulu-dulu saya gemuk. 



You Might Also Like

7 ulasan:

  1. best dpt kawan yg serasi bersama..
    lagi best anak ppuan yg satu kepala jg..

    BalasPadam
  2. bestnya.. kembar tiga!! hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kembar tiga tapi lain generasi pun kan Rai. Hehe.

      Padam
  3. anak pempuan selalu ikut wajah ayah, anak lelaki biasanya ikut wajah emak...tapi kebanyakannya campur dua2... . Untung kalau dapat kembar betul2. ; teringin jugak...

    BalasPadam
  4. Waahh siap ada kembar lagik.. comei gitu..

    BalasPadam
  5. Lepas ni mungkin akan kembar dgn cucu pula...hehehe...

    BalasPadam
  6. bestnya anak dara akak dah besar...tapi akak maintain muda gitu..=D

    BalasPadam