Lost My Job

10:59 PG JunAina 30 Comments


Sudah sampai masanya...

Percaturan Allah s.w.t adalah terbaik buat saya...redha...

Saya kehilangan kerja dengan sebulan notis dan sedikit pampasan.

Saya akan menjadi pengganggur terhormat.

Sekian.

Titik.



You Might Also Like

30 ulasan:

  1. harap akak tabah..insyallah mungkin ada rezki di tmpt lain

    BalasPadam
  2. Volunteer ker? apapun harap sabar semoga dipermudahkan rezki..

    BalasPadam
  3. aduh kak.... mmg company akak tgk buat pemberhentian kerja utk staf lain jugak ke? kalu dana ntah camne lah agaknyer...

    BalasPadam
  4. ya Allah kak.....

    tak tau nak ckp ape...berat mate memandang, berat lagi bahu akak yg memikul....

    harap akak sabar, dan diberikan rezeki lain..... sabar kak yeak.....

    BalasPadam
  5. Ya Allah. kenapa sampai begitu kak? apa yang terjadi? kene buang kerja atau macamana?

    BalasPadam
  6. Semoga k.Aina dpt yg lebih baik dari hari ini dimasa depan & tabah hadapi dugaan dari Allah swt..Amin

    BalasPadam
  7. Allahu Akbar...Insya Allah akan digantikan-Nya dengan sesuatu yang lebih baik.

    BalasPadam
  8. harap bersabar, ada hikmah sebaliknya. Mungkin ada yang terbaik untuk awa.

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Jun,
    Insya'Allah.. rezeki Allah ada di mana-mana.
    Mungkin lepas ni ada yg lebih baik dari sebelumnya..

    BalasPadam
  10. mesti ada yg lebih baik lepas ni. mana tau boleh meniaga dr rumah...

    BalasPadam
  11. assalamualaikum.. ala la awak...jgn sedih.. berhenti disitu kerana untuk bermula sesuatu yang baru. Allah knows the best...
    Apa kata jom bergabung dengan cik azue dengan akademi bekerja di rumah .. kita dapat sokong menyokong antara satu sama lain... mari baca di blog cik azue ya... moga2 menberi manfaat..

    BalasPadam
  12. Apapun harap akak tabah ye..rezeki ALLAH ada kat mana2, inshaaallah =)

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum,
    semoga semua ini menjadi permulaan kepada hidup baru yang lebih baik. Insha allah. Allah tahu mana lebih baik untuk kita.

    Moga kuat dan tabah ya

    BalasPadam
  14. Tak pe boleh cari kerja lain....environment baru, gaji baru....ada pampasan tu dah kira bagus tu...

    BalasPadam
  15. Semoga ada peluang yang lebih baik menanti..

    BalasPadam
  16. Sampai sudah waktunya sis..ada permulaan yg baru menanti dan harap2 ianya yg lebih baik dari apa yg kamu miliki hari ini...InsyaAllah..

    BalasPadam
  17. salam akak...lama tak datang sini...hope akak tabah ya...dan didoakan semoga ada peluang yang lebih baik di tempat yang baru...mudah-mudahan

    BalasPadam
  18. Sape yang suka diberhentikan.. tapi bila kita ambil secara positif insyaAllah pasti ada sesuatu yang lebih menggembirakan menanti di hadapan cuma kita kena banyakkan bersabar dan berdoa kepadaNYA.

    BalasPadam
  19. be strong ye kak. InsyaAllah ada peluang di tempat lain.. semoga kak tabah menghadapi dugaan yang maha hebat ini

    BalasPadam
  20. salam..

    sori, lama saya x BW... baru ada mood.. hehe

    xpe laa sis.. mungkin ada rezeki yg lebih baik selepas ini kan.. Allah tahu apa yg terbaik utk kita...

    BalasPadam
  21. harap tabah.
    kenapa jd mcm ni
    status kontrak ke sebelum ni

    BalasPadam
  22. moga terbuka peluang lebih baik utk akak. sabar k kak...

    BalasPadam
  23. Cuba cerita sikit apa dah jadi hingga "Lost my job"

    BalasPadam
  24. Banyakkan bersabar dan berdoa. Insya Allah Dia akan memberi rezeki daripada jalan yg tidak Aina duga

    BalasPadam
  25. Be strong kak..
    Rezeki ada dimana2.. moga Allah berikan yang terbaik untuk akak lepas ni..
    mungkin ada hikmah dari sebalik apa yang terjadi.. InshaAllah..
    Doa yang terbaik utk akak :)

    BalasPadam
  26. percaya pada rezeki ALLAH...sesungguhnya DIA maha pemberi...maha mengasihi..

    BalasPadam
  27. Speechless. Ambil masa dulu kak untuk tenangkan diri. Dah tenang nanti baru fikir untuk seterusnya.

    BalasPadam
  28. Semoga akak tabah...in shaa Allah ada rezeki lain yg menanti akak..

    BalasPadam