Khabar Dari Tanah Suci

10:36 PG JunAina 22 Comments


Sebagai isteri saya sangat susah hati. Semalaman sukar memejamkan mata.
Doa buat dia agar cepat sembuh tanpa ada apa-apa kemudaratatan lain.
Bila dia jauh di mata saya hati sangat cepat tersentuh.
'Abang demam hari ini tapi dah makan ubat, sekarang di Masjid Nabawi"
Itu pun dah buat saya sangat runsing,
Tanpa saya di sisi dia...
Tapi Allah s.w.t sentiasa bersamanya.


Mood ke laut.


You Might Also Like

22 ulasan:

  1. In syaa ALLAH Aina...
    'Abg'nya segera sembuh tu
    Sat jer lg nak balik.....

    BalasPadam
  2. semoga pak tuan d kurniakan kesihatan yg baik... InsyaAllah...

    BalasPadam
  3. Jgn risau Aina. Demam ketika di sana tak sama sebab kekentalan utk beribadah kuat. Jadi demam tu macam tak terasa. Doakan Pak Tuan kuat dan sihat...

    BalasPadam
  4. Ya Allah kak june....sedih yer saya baca ayat suami akak...moga ujian dia diberikan pahala...ujian penghapus dosa masa silam...moga umrah suami akak mabrur...akak jgn sedih2 ye...selalu2 doa agar suami akak segera sembuh....

    BalasPadam
  5. Salam Isnin kak,
    InsyaAllah suami akak tak apa2...

    BalasPadam
  6. Saya belum bersuami, tapi bila dengar suami cakap macam tu, rasa nak terbang ke sana jugak laa ni kan? Hmm masa ni lah pintu suka hati Doraemon really come in handy.

    Where are you Doraemon when we really need you most?

    BalasPadam
  7. SYAFAKALLAH for him..

    hope he will be ok soon..

    BalasPadam
  8. in shaa allah..Pak tuan akan sihat...doakan ajer supaya sihat dpt buat amal ibadat kat sana..

    BalasPadam
  9. semoga pak tuan baik baik saja kak..

    BalasPadam
  10. moga pak tuan cpt sihat n boleh menjalankan ibadah umrah ngn sempurna

    BalasPadam
  11. Insya Allah....Pak Tuan sihat...saya doa kan sama

    BalasPadam
  12. Moga Pak Tuan kuat dan tabah di sana..
    Moga cepat sembuh hendakNYA.

    BalasPadam
  13. salam

    itu tanda² kasih & sayang..huhuhu
    moga semuanya baik & tiada masalah

    BalasPadam
  14. Semoga segala urusan pak tuan dipermudahkan dan cepat sembuh..

    BalasPadam
  15. InsyaAllah tak de apa2... jangan risau sangat.. makchaq doakan Pak Tuan sihat dan selamat balik..

    BalasPadam
  16. Semoga segalanya di permudahkan kak......

    BalasPadam
  17. La Tahzan.....jangan bersedih Aina....In Sya Allah sihat suami Aina di sana.

    BalasPadam
  18. Insyallah pasti semuanya dipermudahkan urusan pak tuan

    BalasPadam
  19. Insya Allah Pak Tuan sentiasa dalam lindungan Allah.. No worries.. kang yang kat sini plak jatuh demam..

    BalasPadam
  20. sabar ye kak..semoga allah permudahkan buat suami akak...insyaallah xde apa2...

    BalasPadam
  21. Insyaallah akak.. doakan husband akak selalu k.. =D

    BalasPadam
  22. ohhh cik abe gi umrah ke ?.... Alahai isteri mana le tak susah hatikan...Nape tak ikut sekali JA?

    BalasPadam