Jam Rm30 Ribu

4:00 PTG JunAina 13 Comments



Korang ada?

Inilah jam yang di hadiahkan oleh Xpax, Celcom Axiata Berhad’s kepada pengguna-pengguna bertuahnya. Syaratnya senang je, korang topup, topup dan terus topup. Bukan suruh pergi menyangkul tengah sawah pun atau pergi menjaring ikan di tengah lautan. Buat kerja senang ja dapat jam harga Rm10k dan hadiah utama Rm30k. Siapa nak.

Terima kasih Nuffnang sebab jemput saya. Pengalaman pertama. Lepas ni jemputlah lagi. Cerita penuh menyusul nanti.


You Might Also Like

13 ulasan:

  1. Pakai
    Jam mahal takut kena tetak tangan...

    BalasPadam
  2. Salam JunAina..

    Cantiknya jam tu..
    And tahniah kerana terima jemputan dr Nuffnang.

    BalasPadam
  3. kalau saya dpt, saya jual..saya beli benda lain..haha

    BalasPadam
  4. huhu..tak terbayang sarung jam tangan ribu-raban kat tangan chek ni..heee

    BalasPadam
  5. Rugilah saya guna postpaid...xboleh masuk peraduan ni... Ini tidak adil! tidak adil..(kata Yuna)

    BalasPadam
  6. topup topup dan topup tu sebanyak mana...hehe..pasti riban2 agaknya kot.. :D

    BalasPadam
  7. Kalau yg bukan pakai topup camne RS?

    BalasPadam
  8. harga jam je dah boleh buat beli proton saga BLM :-)

    BalasPadam
  9. Kalau tak menyangkul di tengah sawah atau menjaring ikan di tengah lautan, macam mana nak dapat RM untuk topap prepaid, ye tak?

    BalasPadam