Jumaat? How Wonderful Day

9:20 PG JunAina 14 Comments


Sesegar tulip...


Gambar pinjam sini.


Selembut carnition...


 Gambar pinjam sini.


Seceria bunga matahari...



Seharum mawar...



Sewangi lavender...


Gambar pinjam sini.


Semoga hari-hari seterusnya seceria bunga-bunga di atas, terus kembang mewangi cantikkan alam gembirakan insan. Hati saya turut berbunga-bunga...penuh warna-warni penuh kewangian. Kawan-kawan macam mana hari Jumaat ini?


Saya kerja separuh hari hari ini, esok cuti lusa pun cuti semakin berbunga-bungalah hati!


You Might Also Like

14 ulasan:

  1. Cantinya bunga matahari..
    tapi susah nak tanam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pernah cuba tanam bunga matahari...:)

      Padam
  2. jejalan ke mana awak hujung minggu niii..
    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ohhh...esok ke Bote kite balik ziarah mak mertua, teringin singgah Kallie Castle tapi hubby tak pernahnya mahu... Klik2 kamera kat situ best apa...tp awak dah pergi dulu tu kan?

      Padam
  3. Selalu dengar hati berbunga2...
    Tak pernah tau bunga apa....
    Ekekeke...

    BalasPadam
  4. Best yer tengok semua bunga2 nih...rasa berbunga2 je masuk blog jun tau...comel sgt...suka bunga carnation....so soft

    BalasPadam
  5. Salam Jumaat sis.. have a nice day ahead =)

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum. bestnya cuti ya.. lawa2 bunga ni.. kalau depan rumah boleh tanam pokok camni. bestnya hidup.. hehehehe

    BalasPadam
  7. Salam jumaat... ^_^ nk bunga satu boleh? haha

    BalasPadam
  8. bunga2 tu semua cantik..menenangkan jiwa..

    BalasPadam
  9. Insya allah semoga hari-hari mendatang indah-indah belaka. Seronok bila tiba hujung minggu ni, boleh meluangkan masa lebih dengan keluarga.

    BalasPadam
  10. Kalau boleh nak hari-hari terus mekar dan mewangi Aina...
    Tapi kita ni manusia ada masa merudum juga.

    BalasPadam
  11. suka hari jumaat sbb esok cuti hehehehe

    BalasPadam
  12. Kalau dapat cuti, pokok yang layu pun terus berbunga hehe

    BalasPadam