Lawak Katak

12:00 PTG JunAina 21 Comments


Balik kerja dalam hujan lebat dari Kuala Lumpur dan sejuknya sehingga bisa membuat jari-jari mengecut lalu orang dihadapan menjadi mangsa pelukan ganas orang belakang...ahahhaaa...

Balik rumah ikut jalan belakang bawah jambatan keretapi.
Katak-katak bersorak riang bermain hujan.
Ounnnkkkk...ounnnnkkkkk...ounnnkkkkkk...
Tetiba orang depan bersuara.
"Katak ni petang-petang lagi dah minta tak sempat malam"
"Minta apa?"
"Tu haaaa...serounnnkkkkk...serounnnkkkkk...."
"Hahh! Jauh bunyinya abang oi...haaa...tak payah nak hint-hint la"

Ahahaaaaa...adeh... Boleh pulak bunyi katak tu dia kata dok bunyi seround...serounddd...katanya.

Lawak ini adalah 18sx. Kalau anda tak faham sila abaikan sahaja.





You Might Also Like

21 ulasan:

  1. hahahaha...penangan hari hujan tu..tu la ..peluk lagi ketat2 hehehehe

    BalasPadam
  2. Orang naik motor untung... boleh peluk2 manja..peluk2 ganas...Makchaq tak pernah naik motor ngan pakchaq... makchaq gayat...

    BalasPadam
  3. amboi cik abang..siap bagi hint tu..dikatanya katak eh...hahaha..

    BalasPadam
  4. saya paham.... kua kua kua....

    BalasPadam
  5. Akak..sya dah 18 keatas..jd sya nk tmpng glak jugak..hehehe

    BalasPadam
  6. hehehe.. hug ketat-ketat.. ;)

    BalasPadam
  7. miang betul katak tu. hehe :D

    balas kunjung ke sini kak :D

    BalasPadam
  8. pandai faham bahasa kataklah..heee

    BalasPadam
  9. hahaha...klaka la..gelak guling2

    BalasPadam
  10. saya ni dh tua benar, boleh la gelak sekuat alam kan Aina?

    BalasPadam
  11. Hahaha....katak mengada-ngada betul :D

    BalasPadam