Mini Tasbih Comel

8:17 PG JunAina 18 Comments


Yang di tunggu telah tiba. Apa tu jom kita tengok. Suka...suka...suka... Comey ja. Ini hasil kerja tangan blogger Anyss Gadis Kampung Separa Bandar. Al kisahnya saya tempah dalam keadaan tergesa-gesa serta dalam jumlah sedikit pulak tu nasib baik tuan punya badan boleh bertolak ansur. Alhamdulilah. Dah tertulis rezeki dapat Mini Tasbih ini.



Didatangkan dalam pek yang kemas seperti  kat bawah. Terima kasih Anyss sanggup beli manik-manik baru semata-mata nak kenakan dengan tema pink biru tu walaupun saya tak kisah warna apa pun sebab saya tempah sikit sahaja. Itu pun dah bersyukur sangat sebab dia sanggup buat.




Sekotak dah sampai semalam, laju-laju lari naik Tingkat 18 nak tengok hasilnya. Memang berbunga-bunga hati saya nih. Insyaallah akan jadi cenderahati buat jiran-jiran dan kaum keluarga yang membantu dalam majlis 3hb November 2013 nanti. Teringin nak tempah jom klik kat sini.







You Might Also Like

18 ulasan:

  1. Warna yg dipilih pun cantik Aina. Sekarang memang ramai yg guna 33 biji dari yg 99 sebab mudah masuk handbag atau kocek..

    BalasPadam
  2. Cantik ni dijadikan hadiah kepada org yg membantu majlis tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. YB, cantik pun ia. stok saham akhirat pun iye. Dulu saya pergi becek, dapat buku doa harian. sampai sekarang saya amalkan doa dalam tu. jadinya tuan rumah tu pun dapat sahamnya juga. insyaAllah.

      Padam
  3. cantik.... sesuai sgt tuk wanita

    BalasPadam
  4. cantik kan.rara ada dpt gak masa g kenduri dulu.

    BalasPadam
  5. Cenderahati yang menarik. Pasti penerima akan menyukainya.

    BalasPadam
  6. cantik...mmg sesuai dijadikan buah tangan..

    BalasPadam
  7. kemas... warna pon menarik...

    BalasPadam
  8. wah..JA, gembira nak dapat kakak ipar ye.. memang cantik cenderamata ni.. lain dari yang lain..

    BalasPadam
  9. Cantik.. dan kemas buatanyaa.. sesuai utk cenderamata..:)

    BalasPadam
  10. Cantik. mama pun suka yg kecik. majlis apakah itu? moga berjalan lancar hendaknya.

    BalasPadam
  11. Ohhhh bagus jugak idea cenderamata tasbih mini ni....
    Warna pun cantik!

    BalasPadam
  12. cantik mmg sesuai tuk souvenior

    BalasPadam
  13. sy dpt juga drpd seorg blogger tp kaler puih...mmg cantik

    BalasPadam
  14. Cantik sangat.. color biru dia nmpk mewah! =D

    BalasPadam