Photo Print Pixajoy

8:15 PG JunAina 14 Comments


Pixajoy sibuk buat promotion saya pun sibuk pilih gambar. Sebelum ini ada promo lain tapi tak pernah jadi beli kali ini tetiba pulak terasa nak beli sebab hanya print gambar bukan buat photobook bagai. 3 sekali beli untuk setiap kupon 24 keping gambar. Jumlah saya bayar untuk 72 keping gambar tu cuma Rm20.70. Sekarang tengah pilih-pilih gambar percutian keluarga ke Padang, Indonesia dulu.



Tengok tu Rm0.25 sahaja untuk sekeping gambar. Berbaloi sangatlah. Tak payah nak pergi ke kedai nak keluarkan tambang dan berpeluh-peluh. Duduk depan komputer pilih je gambar mana nak print.




Ini dah siap dua projek jap lagi nak pilih-pilih lagi. Cumanya saya tersilap agak sepatutnya saya ambik je yang 96 keping terus jimat Rm4. Tapi tak apalah percubaan kali pertama, lain kali boleh buat lagi. Nanti bila saya dah dapat salinan gambarnya saya tayang-tayang kat sini.







You Might Also Like

14 ulasan:

  1. printing gambar sendiri memang best. tapi kalau salah letak untuk long-term memang gambar jadi tak lawa. ia jadi kelam macam kena matahari selalu.

    BalasPadam
  2. mcm best ja kak . saya pon dh lama xprint gambar2

    BalasPadam
  3. memang berbaloi order dgn pixajoy..banyak pilihan,harga pun mampu milik :)

    BalasPadam
  4. murah nya kak
    acu nak gak lah... tq kak

    BalasPadam
  5. nak cuba jugaklah.. sebab dah berkurun tak cuci/print gambar.. ;)

    BalasPadam
  6. photobook yang dia offer hari tu pun ok
    senang buat
    kejap je dah siap.

    BalasPadam
  7. berbaloi².. tp seyes.. sy x pernah beli lagi..

    BalasPadam
  8. nk tumpang sekaki bleh x kak? ;-)

    BalasPadam
  9. menarik..nak try jugalah..banyak gambar yg tak diprint

    BalasPadam
  10. Farah pn tgh dok bercadang2 nk print semua gambar2 farah yg ada.. sebab selama dia dok upload jer dlm fb jer.. =D

    BalasPadam
  11. baru je dapat photobook dr pixajoy hari tu...best ;)

    BalasPadam
  12. ni klu print gmbr tunang cntik gak ni..hihihi

    BalasPadam
  13. harus amik peluang ni.hehe

    BalasPadam