Indahnya Kuala Lumpur

5:52 PTG JunAina 7 Comments


 Pemandangan di Kuala Lumpur pada 24 June di entri Jerebu Di Kuala Lumpur.




Masih dari tingkap yang sama pada 27 June 5.15pm. Cerah. Mentari bersinar garang. Tiada lagi kabus putih tidak sihat menyelubungi alam. Terima kasih Allah kerana memberi kami nikmat ini sekali lagi. Ujian dari Mu Ilahi kami tempuh dengan redha.



Pesanan buat kawan saya. Dr. Singa sila jangan cemburu dengan view ini. Bila saya mula sibuk bekerja di hari Sabtu saya akan undang awak ke sini. 2 menara yang awak suka nampak jelas dari sini. Boleh menembak di mana-mana tingkat yang awak suka. Pilih sahaja dari 7 sehingga 25.


You Might Also Like

7 ulasan:

  1. bla tgk titik2 hujan, hati berbunga riang...selamat tinggal jerebu

    BalasPadam
  2. wah,,satu perubahan yg besar....yana singgah sini cuit iklan nuffnang jgk

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, syukur
    saya di Perlis. jerebu hanya 2hari. itu pun tidak seteruk KL dan johor.
    :)
    sama2 kita ambil iktibar.

    BalasPadam
  4. Saya tak pernah jumpa Dr Singa, dan saya rasa Dr Singa pun tak minat nak jumpa saya. Hehehehe

    BalasPadam
  5. syukur alhamdullilah semakin kembali ke normal

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, dah banyak tempat jerebu semakin pulih...

    BalasPadam
  7. yessssssssssssssss!!!!!!!!!

    tenkiuuuuuuuuuu!!

    saya nak tingkat 24!! hehehheeeeee
    atas bumbung boleh?!
    ahahahaa( over lak!!)

    BalasPadam