Letih Tapi Saya Gembira

11:00 PG JunAina 9 Comments

Saya gembira sebab dapat gembirakan seorang kawan semalam.

Walaupun letih.

Sumbangan saya hanya kecil tapi saya harap itu dapat membantu sikit sebanyak beban tuan rumah.

Tak sangka saya akan jumpa lagi ramai kawan-kawan kat sana.

Selain kawan-kawan lama sayalah.

Dari alam maya sehingga ke perjumpaan reliti.

Semoga ukhwah ini akan terus berpanjangan.

Silaturrahim ini moganya akan terus terjaga dan subur.

Esok mungkin saya akan tayang-tayang gambar pulak.

Selamat berhujung minggu dan selamat berehat.



You Might Also Like

9 ulasan:

  1. tak apa letih janji dapat mengembirakan org lain kan

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah... Betui aina... Bila buat baik, hati rasa senang, seronok dan tenang.. Bila buat tak betui, walaupun orang tak tau, sorok2 mesti rasa tak seronok, takut orang tau...

    Makchaq dulu kecik2 nakai.. tau sangat rasanya bila buat salah... takut ja... Last2 pi mengaku kat mak, baru rasa lega...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah makchaq...dapat tolong sikit2 walaupun benda kecik2 jadilah. Masa dia masa kita tak tau bila...

      Padam
  3. seronok kan jumpa ramai kawan-kawan...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Papa Mifz...seronok lah. Inilah masanya nak bertukaq cerita yg tak habis2. Bukan senang nak berkumpul ramai2.

      Padam
  4. Betul tu..
    Sangat percaya dgn pandangan itu.
    Harap harap saya pun adalah kegembiraan pada orang lain.Tentu tak seronok kan kalau kehadiran kita tak menyenangkan orang..

    BalasPadam
  5. letih tapi rasa bahagia kan... :)

    BalasPadam
  6. jumpa member bloggers ke?

    BalasPadam