Win a trip to Phuket with Save22!

5:57 PTG JunAina 13 Comments

Suka shopping? Pernah tak bila kita beli sesuatu barang kat shopping kompleks the next day kita jalan-jalan kat shopping kompleks yang lain tetiba rasa terkedu seperti tertelan biji durian kerana harganya teramatlah berbeza. Dan-dan tu rasa seperti mahu sahaja teriak guling-guling. Ohhh!!! Rupanya kat sini ada sale gila-gila  (jadinya kita pun separuh gila mengenang nasib). Nak pulakkan barang itu dah lama sangat kita dok idam, gigih simpan duit kat tabung ayam baru dapat beli tetiba lepas beli sehari harga jatuh menjunam. Kalau tahu tak perlulah beria-ia pecahkan tabung ayam tu. Cilok je duit belanja dapur (lebih-lebih belanja seharian masuk tabung jugak tabung dapur).



Sekarang tak perlu risau lagi. Penyelesaian dah ada. Rajin-rajinlah menggunakan khidmat http://www.save22.com.my/. Smart shopping. Jimat masa. Jimat tenaga. Jimat duit. Kurangkan stress. Hidup sihat.


Kat sini memang mesra pengguna. Pilih sahaja apa yang kita hendak cari. Diskaun untuk shopping, makan-makan, travel mahupun alatan telekomunikasi semuanya ada (sila rujuk gambar di atas). Choose and clik. Kemudian akan dipaparkan lable pilihan anda.



Tak cukup menu kat atas, di bahagian tepi juga diletakkan lable supaya kita mudah untuk melihat serta memilih. Ada juga di senaraikan 'Top 25 Shop'. Kalau kita hanya nak tengok satu tempat sahaja hanya klik kat situ. Contohnya kita akan ke Pavillion so klik Pavilion dan semua kedai yang sedang mengadakan jualan dan memberi diskaun yang best akan tersenarai. Selepas itu hanya sediakan budgetnya sahaja. Boleh shopping dengan teratur tanpa perlu berkejaran.



 Ini pulak kalau kita pilih shopping mall. Akan tersenarai semua kedai di shopping mall yang sedang mengadakan jualan. Pilihlah yang terbaik antara yang baik bererti kalau di KLCC tak ada sale untuk barangan yang sama mungkin di 1 Utama sedang mengadakan jualan, jadi kita tidak perlu membuang masa terus sahaja ke 1 Utama dan dapatkan barangan yang kita kehendaki.

Shopping ini boleh jadi terapi terutama untuk kaum wanita. Sekarang banyak pilihan untuk shopping, dari shopping kompleks yang kecil, sampailah sebesar Suria KLCC, segah jugak Pavillion pilih sahaja. Rasa perlukan sesuatu tetapi malas pulak hendak keluar mengadap jem, buang masa atau sibuk juga sebagai wanita bekerjaya boleh sahaja shopping dalam talian. Hanya di hujung jari, sentuh sahaja skrin telefon pintar anda dan pilih, bayar kemudian tunggu sahaja barangan sampai di depan pintu.

Ramai juga yang memilih untuk bershopping sehingga ke luar negara, mencari jenama terkemuka atau juga keluaran terhad sesuatu barang. Jauh berjalan asalkan dapat apa yang dihajati semuanya sanggup. Apa salahnya memanjakan diri sekiranya berkemampuan.

Jadikanlah diri anda 'Smart Shoppers' dengan save22 Inilah yang dikatakan 'Smart Shopping'!

Nak join jom ramai-ramai melawat Nuffnang.


You Might Also Like

13 ulasan:

  1. Thank you for sharing dear...

    BalasPadam
  2. 100% agreed.. shopping is the best therapy :)
    Yg best shopping online, boleh compare harga....

    BalasPadam
  3. GKSB suka shopping gak... hilang stress tu... kalau dulu tak suka sangat..tp sejak dh pandai pegang duit sndiri ni mmg sakan ar shopping

    BalasPadam
  4. wahh..baru eh..nampak ramai jugak blogger yg promote save 22 ni..

    BalasPadam
  5. macam2 bolehkan kena ngan carnya...

    BalasPadam
  6. ini iklan berbayar eh? hihihi..

    BalasPadam
  7. sVs mmg gila shopping...
    Eeerrr sebenarnya window shopping je, hihihi

    BalasPadam
  8. good luck k...nak join jugak kalo sempat...

    BalasPadam
  9. assalam,

    lawatan disini pula..

    BalasPadam
  10. ouh.. x penah cuba..
    nnt daku belajar..

    BalasPadam
  11. menarik lah, lebih menarik kalau menang "Win a trip to Phuket "...heee

    BalasPadam
  12. saya kurang gemar bershopping kak...dgr mmg pelik tapi itulah hakikatnya...

    BalasPadam
  13. wow...boleh try view save22 nanti :)

    BalasPadam