Bro Framestone Beraya Sakan

5:00 PTG JunAina 14 Comments




Selak-selak surat khabaq hari ni nampak pakwe baju merah tu, gosok-gosok mata 2-3 kali rasanya macam tak salah orang dah. Hamboooiiiii...ko Bro Framestone beraya sakan-sakan dengan retis no. Siap masuk surat khabaq sekali. Haihhhh...jelez mak tau...ekekekee...



You Might Also Like

14 ulasan:

  1. huhu tau tak apa, beraya sakan dia..:) jeles..heheee

    BalasPadam
  2. blogger retis la katakan... kekekeke

    BalasPadam
  3. Wah glamer la dia.. satu mesia tgk..;)

    BalasPadam
  4. best nya muka masuk paper ! ^_^

    BalasPadam
  5. Peminat bertuah yeh JA....hehe....mesti masuk contest pape tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hanya 2 peminat je datang.. Bro datang as media.. Tapi bagi memeriahkan gambar, itu pasal masuk sekali he..23x

      Padam
  6. kami pun penah surat khabaq gak.. masa gathering blogger dgn mazidul dulu... hehehee

    p/s: akak buat open house ka sabtu nie?? ce pm kt fb or sms kat kami nooo

    BalasPadam
  7. kalau jumpa muka yang kita kenal dalam papertu seronokkan...

    BalasPadam
  8. ok pasni kita g jmp mana2 wartawan suh dorg snap gmbr akak masuk paper oke.. hahaaha..

    BalasPadam
  9. Wah muka bro masuk dalam blog nie.. lagi gempak huhhuhu

    BalasPadam