Hari Tart Nenas Gulung

7:30 PG JunAina 7 Comments


Cuti. Yehaaaaaa...
Bukan boleh balas dendam tido-tido peluk bantal busuk lelama pun.
Ada misi.
Misi menyiapkan Tart Nenas Gulung my laling.
Hari-hari asyik-asyik dok tanya ja. Mana tart abah tahun ni.
Alahai...keisn pulak dah macam anak-anak.
Makanlah tart yang ada sebalang tu abah oiii...
Tak habis lagi tu.


Pagi ni saya gigih gentel jem nenas, gigih tekan tepung tart dan gigih gulung.
Hasilnya nanti kita tayang-tayang deh.


You Might Also Like

7 ulasan:

  1. Selagi tak dibuat, selagi tu dok merengek melalak. Rimas kan? So elok buat cepat cepat kasi puas hati.

    BalasPadam
  2. wah ..mesti superb tat gulung awk kan ..
    singgah di pagi hari :)

    BalasPadam
  3. heee...pasti tart nenas airtangan si isteri takleh challenge tempat lain..
    tu dok tanya

    p/s salam aidilfitri untuk jun sekeluarga. maafkan kak jika ada komen dan entry kak yang menyinggung perasaan.

    BalasPadam
  4. Mesti sedap tat gulung tue..nnti tayang tau.. Boleh cuci mata..hehehe

    BalasPadam
  5. gigihnye buat sendiri kuih tart..chaiyyok2..mehla sini nak rase skit..hehe..

    BalasPadam
  6. Wahhh sedapnye. Nak sebalang

    BalasPadam