Wakaf Bunga - Wordless Wednesday

3:57 PTG JunAina 15 Comments



Membuat pahala dengan pelbagai cara. Semudah ABC. Lalu di jalan nampak bunga berkembangan petik sahaja.



You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Bestnya...baiknya tuan punya bunga...

    BalasPadam
  2. wah, menarik idea ni, tak terfikir pula bunga juga boleh diwakafkan untuk manfaat orang ramai..terimakasih kongsi..:)

    BalasPadam
  3. bunga wakaf dijalanan banyak kan...

    BalasPadam
  4. tempat nak wakaf bungaler yerk..

    BalasPadam
  5. Bunga pun ada wakaf yer..hhmm..

    BalasPadam
  6. kali pertama tengok ni. kat mana agaknya ni..

    BalasPadam
  7. Boleh eh...Sa suka bunga..kat mn eh tempat ni...Hihihihi. ..

    BalasPadam
  8. Bunga pun boleh wakaf...hehe

    BalasPadam
  9. menarik..tak pernah tau ada orang wakafkan bunga..

    BalasPadam
  10. masing-masing ada cara sendiri kan...yang penting adalah sesuatu yang baik dan dapat bantu orang lain

    BalasPadam
  11. Walaupun hanya bunga....tapi pahala tetap berjalankan JA

    BalasPadam
  12. ooo dia mewakafkan bunga dia yerk..unik betol..

    BalasPadam