Berpusing Macam Lagu Atai

11:16 PG JunAina 5 Comments


Lirik Lagu Pusing - Atai

* Kau buat ku berpusing
Berpusing-pusing
Macam gasing-gasing
Kau buat ku berpusing
Berpusing-pusing
Macam gasing-gasing
Kau buat ku berpusing
Berpusing-pusing
Macam gasing-gasing
Kau buat ku berpusing
Berpusing-pusing
Macam gasing-gasing


Saya sejak dua minggu lepas pening-pening, kejap baik kejap pening berulang-ulang. Pertama kali kena selepas saya menghadiri majlis di Saloma Bistro, balik rumah saya hanya terbaring. Rumah berpusing-pusing bila bangun. Gagahkan diri bepaut pada kerusi urus makan suami dan anak-anak. Esoknya saya langsung tak bangun dan anak-anak urus makan sendiri. Alhamdulillah. Abang Iqbal Hadi masak nasi goreng untuk makan tengahari. Paginya beli roti canai.



Hari ini kepala mula berpusing kala sedang menikmati sarapan, berjalan ke pejabat saya hampir jatuh nasib baik Pak Tuan sempat papah. Sempat juga kena marah supaya hentikan tabiat 'nescafee tarik' hidangan setiap pagi saya sejak 3 bulan lalu. 'Tabiat' susah nak buangkan? Rasa hidup tak sempurna tanpa kopi.


Nak jumpa doktor pun malas, sebab bila ambik ubat tak makan buat semak rumah je. Sudahnya tahan sendiri sakitnya. Sendiri cari pasal sendiri tanggung.




You Might Also Like

5 ulasan:

  1. la siannyer... apapun take care yer !

    BalasPadam
  2. maksudnya ni kesan amalkan nescafe lah ya?
    moga cpt elok ya.

    BalasPadam
  3. nescafe tarik mmg sedap kan kak..
    lepas tu hazab lah sakit kepala..
    sy pn dah less kan ambik nescafe.. tp sesekali teringin minum jg..

    BalasPadam
  4. sila menapak ke rumah sakit kak. Jgn tunggu lama2

    BalasPadam
  5. Kena check. Takut darah tinggi pressure..or somtg else.

    BalasPadam