Window Shopping di Tokyo

9:53 PG JunAina 11 Comments


Pertama kali saya pergi ke Tokyo! Yeeyyy... Jalan-jalan window shopping je pun, tak perlu bayar tiket kapal terbang pun free je sebab minyak motor Pak Tuan yang tanggung. Haaaaa...pergi Jepun naik motor ke? Tak lah saya cuma jalan-jalan Tokyo Street, Pavillion. Sungguh walaupun tiap-tiap hari saya lalu depan Pavillion ini adalah kali pertama saya jalan-jalan sini. Jalan jelah nak shopping tak mampu kot.



Comey tak...comey tak. Patung kat belakang tulahkan yang comel.



Yeeeyyyy...bukti saya dah sampai Tokyo Street. Kat situ semua ala-ala Jepun, ada makanan, alat solek, hiasan dan macam-macam lagi dari negara matahari terbit.


Tujuan utama pergi sini nak makan tapi tersasar bila tempat makan yang di cari tak ada pun dekat sini, mungkin Pak Tuan tengok tempat lain tapi dia ingat kat Pavillion. Umur dah banyak ingat-ingat lupalah tu. Nasib baik tak lupa bini! Kat sini selain jalan-jalan sempat juga pergi Daiso juga di Tokyo Street. Banyak yang saya berkenan tetapi sebab nak balik pejabat semula saya batalkan hasrat nak beli dan belah. Masuk pejabat lambat kat tangan penuh barang nampak sangat pi mengular so lain kalilah walaupun kat hati tu menagis-nangis nak beli.


Sejam sahaja waktu rehat jadi tak sempat nak jalan-jalan sangat pun. Pergi makan naik Tokyo Street sekejap. Butik-butik ternama semua tu saya jeling-jeling sahaja. Haihhh...bila le nak dapat shopping sakan-sakan kat situ. Bang minta dopoloh ribu nak shopping...ahahhaaa... Pengsan!


You Might Also Like

11 ulasan:

  1. Kakcik pun dah sampai ke situ...hehehe

    BalasPadam
  2. failed sebab pakai baju kurung... kot idak dah kena dah cam kat tokyo...
    sayapun tak pernah jejak lagi Pavilion... ha... ha...

    BalasPadam
  3. tiga tiga pun comel kak..hahaha..

    saya tak penah lagi pegi tokyo street tu..katanya ada kedai aiskrim bes..

    BalasPadam
  4. kak lagi lah, tak pernah sampai sini..huhu
    ketaq lutut kalau p shopping complex yang grand kalau tiba KL..
    standard kak anim..sogo aja, hee

    BalasPadam
  5. K.Aina..yang duk tgh2 LINE bear tu pun cute jgk..huhu...Aihh..dah lam x pegi Pavilion..teringin nk pegi jgk ni....huhu

    BalasPadam
  6. nk pg tokyo jauh bebeno, pg jln tokyo pun kire ok lah kak ek, dana ada lah sekali dua pg pavillion tuh, nk supink situ rasa mmg bkn taste dana lah... situ taste org kaya

    BalasPadam
  7. mesti seronok kan semuanya ala2 jepun korea :D

    BalasPadam
  8. pas kita dapat dari en. suami memasing kita g shopping eh kak.. hehehe..

    BalasPadam
  9. Maduk kedai Daiso pun dah best sangat....inikan pulak Tokyo Street...mesti rambang mata nengoknya....hehe

    BalasPadam
  10. X pernah sampai pavillion lagi. Kena bw duit yg cukup kalau sampai sini

    BalasPadam