Petang Jerebu Semakin Teruk

4:25 PTG JunAina 11 Comments





Gambar di atas saya ambil dari tingkat 9 bangunan pejabat saya pada pukul 130pm, cermin bangunan mempengaruhi warna jerebu tetapi kita boleh lihat jerebu tebal dengan jelas. Gambar ini sekitar Jalan Dang Wangi dan Jalan Tuanku Abdul Rahman.







Ini pula langsung dari tempat kejadian sekitar Kuala Lumpur pada pukul 4pm. Petang angin bertiup membawa jerebu bersama ke pusat bandaraya. Balik kerja kena pakai topeng muka nampak gayanya.



You Might Also Like

11 ulasan:

  1. Jangan lupa pakai mask tau...sini pon jerebu teruk jugak..

    BalasPadam
  2. Petang ni lagi tak nampak ...

    BalasPadam
  3. teruknya! kat kl jerebu ye. kat sini pulak ade je kebakaran hutan/pokok secara tiba-tiba sebab cuaca yang terlalu panas dan kering.

    kesannya, saya demam dan sakit tekak plus batuk. huhuhu.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, Kedah masih ok.

    BalasPadam
  5. adoii teruknya jerebu kat semenanjung yer.. takut pulak nak buat aktiviti luar..

    BalasPadam
  6. Memang JA ..samalah kat tempat kita ni pun kan.....tebal dah jerebunya.....nasib hujan maghrib tadi

    BalasPadam
  7. byk kan minum air kosong ya...

    BalasPadam
  8. Harap hujanlah hari ni..makin teruk nmpknya jerebu arini..

    BalasPadam
  9. Semoga masalag jerebu ni akan pulih tak lama lagi..aminnn

    BalasPadam