Biru Jarinya

9:47 PG JunAina 15 Comments



Korang hado? Jari yang dicat masih belum hilang warnanya. Keputusan pun semua sudah maklum. Besar harapan sangat wakil rakyat yang dilantik dapat menjalankan tanggungjawab serta menggalas amanah dengan baik. Allah s.w.t lebih tahu.


Berat tanggungjawab menjadi seorang pemimpin bukan setakat dunia sahaja perlu ditanggung tetapi akhirat esok juga perlu dijawab. Bersediakah? Jadi sebagai penyokong usah tambah dosa sedia membukit kepada menggunung tapi siapa pula kita nak menilai dosa pahala orang.


Selamat berkerja bagi yang bekerja dan jangan nak 'monday blues' sangat, niatkan kerja itu satu ibadah. Bagi yang bercuti happy holiday, wahhhh saya sangat jeles sebab tak dapat bercuti!


You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Semoga mereka dpt menjalankan tggjwb dgn sempurna dan jujur..

    BalasPadam
  2. Dicalit kali kedua nmpaknya dlm tempoh yg sgt dekat...semoga pilihan tidak tersasar..semoga yg dipilih tidak lupa jasa...dan berbakti sehabis daya..menolong mereka yg percaya kepadanya...

    BalasPadam
  3. Oh kak jun dok area kajang kan...dakwat kekal tu nampak mcm kuat juga ye ubat yer....harap pemimpin yang dipilih dpt memimpin rakyat dengan sebaik mungkin...aminnn...

    BalasPadam
  4. Oh haah la. Just wait and see.

    BalasPadam
  5. Tahniah buat yang emnang kan...semoga memegang amanah yang diberikan dengan berkepimpinan..

    BalasPadam
  6. Merasa dua kali dalam masa 5 tahun.. ;)
    saya baru sekali..

    BalasPadam
  7. selesai sudahkan.. keputusan telah diberikan ..
    tunaikan tanggungjawab jangan ingat dah menang nak senang lenang...

    BalasPadam
  8. mugo2 negara akan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa., aminn ya robbal alaminnn ;)

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Tu jari suami akak rasanya tak habaq pon tau dah kot dia pangkah apa. Jiwa kental menjunjung Sang Saka Biru tu kan...ahahahaa...

      Padam
  10. Kali ini betul tak hilang ye Aina biru di jari sebab dicelup tak guna berus lagi katanya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah Kak Zakie mengalahkan inai org baru kawen tak hilang2.

      Padam
  11. Semoga mereka yang terpilih oleh rakyat dapat menjalankan tanggung jawab dengan adil dan saksama...

    BalasPadam
  12. wah..cantik jari tu..kalah inai!

    BalasPadam