Lieya FM Biru Kuning

1:53 PTG JunAina 12 Comments



Buat empunya FM yang terbang dari Bali dan kemudian berlarian pulak ke Kajang terima kasih daun keladi, kalau bercuti beli lah lagi....ahahhaaa... Hamboiiii...tau la tu warna bendera kesayangan negeri kita. FM pun dia beli biru kuning!



Dah selamat lekat dengan geng-geng yang lain kat pejabat fungsi bukan lagi sebagai fridge magnet tapi pc magnet. Tak banyak yang tinggal sebab yang lain masih dalam kotak sebab selalu sangat pindah-randah. Boleh la buat jamu mata kala penat buat kereja.



Haaaaa...ni la dia adikkk manissss yang belikan FM tersebut dikala bercuti di Bali lepas CNY hari tu. Terima kasih Lieya.


You Might Also Like

12 ulasan:

  1. samalah kak..tak letak kat fridge pun..tp letak kat tepi pc..kalau bawa balik rumah..habis ditanggalkan dek anak-anak.

    BalasPadam
  2. Cantik FM Bali tuh.. :)

    BalasPadam
  3. tahniah.. tahniah.. dapat pemberian dari kawan maya... moga bertambahlah lagi...
    kitapun nak gantung2 comel2 buat penyeri mata kat opisler pulak...

    BalasPadam
  4. untungnya ada kawan yg sentiasa ingat nak belikan sesuatu pulang dari bercutijalan2 jauh..bertuah rasanya kan..

    BalasPadam
  5. Cantik fm tuh....sy suke kumpul fm..kalau kwn kwn pergi mne mne msti sy kirom..hehehe

    BalasPadam
  6. cute baby ...baby sape tu?

    #DoaBuatMH370

    BalasPadam
  7. Bestnya dpt FM. Cantik plak tu.

    BalasPadam
  8. cantik FM tu, ummi pun suka kumpul FM

    BalasPadam
  9. Cantiknya FM.. Warna ceria gitu :D

    BalasPadam
  10. Mmg dah faham beno dengan awak tu JA....FM pun diberinya warna bendera negeri kelahiran hehe

    BalasPadam
  11. kak! saya baru baca niii.. :) sama2 kasih kak..

    BalasPadam