Chef Adu Amran, Chef Primadona Rubiah Suparman dan Chef Azli Razali

8:36 PG JunAina 7 Comments


Sekitar majlis Pelancaran Herba Malaysia 2014 bersama Chef Adu Amran, Chef Primadona Rubiah Suparman dan Chef Azli Razali (sila kenali chef di blog). Majlis dihadiri oleh pihak media tempatan dan kehadiran blogger adalah atas jemputan khas Chef Adu Amran Management & Services melaui Abuain Kitchen. Kami para blogger hadir atas kapasiti memberi sokongan padu kepada Chef Adu Amran terhadap perkembangan kerjaya di Malaysia.







Chef selebriti yang terlibat Chef Adu Amran, Chef Primadona Rubiah Suparman dan Chef Azli Razali sedang beramah mesra. Mereka memang ramah dan sangat mesra!











Sekitar majlis berlangsung, ucaptama perasmian, penyerahan cenderahati dan antara tetamu-tetamu serta pihak media yang ada.







Blogger yang meluangkan masa memenuhi jemputan dari Abuain Kitchen yang mewakili Chef Adu Amran. Kami bukanlah blogger terkenal dengan UV beribu-ribu bukan juga raja SEO jauh sekali blogger yang menerima bayaran untuk sesuatu event tetapi kedatangan lebih kerana meraikan ukhwah yang terjalin antara kami.



You Might Also Like

7 ulasan:

  1. wahh menarik la kak....seronok dpt jumpe selebriti chef nie...lieya tgk masterchef mmg suke tgk chef adu ni sbb komen die sentiasa sedap di dengar tak bikin peserta sentap heheheeheh..

    betul tu kak, ketepikan bayaran atau glamer...bergathering demi ikhatan ukhuwah...in sha Allah berkat majlis dan tali silaturahim tuh...

    BalasPadam
  2. Kakak ada nampak sebahagian kat blog MamaJu acara ini Aina.
    Seronok tengok makanan yg sedap-sedap ditayang kat blog MamaJu..

    BalasPadam
  3. wahh..akak pegi ya.. bestnyaaa....

    BalasPadam
  4. seronok jugak dpt jumpa chef terkenal..jumpa rakan2 blogger kan..

    BalasPadam
  5. syioknyer.. menarik kalau sayapun dapat jemputan tentulah teringin ke sana.. .

    BalasPadam
  6. bestnya jumpa chef adu..ternampak muka blogger yan juga..
    tentu seronok dapat buat dua kerja dalam satu masa

    BalasPadam