Badi Tingkat 9

8:26 PG JunAina 21 Comments


Ada ke badi? Tak adalah kot tapi di sebabkan kesejukan melampau kat Tingkat 9 ni mungkin juga hari-hari kena sergah denga Mat Saleh ni terus saya demam. Bukan sikit punya demam sampai tak boleh bangun tapi kerja jugak hari ini sebab separuh hari sahaja pun. Kejap lagi nak pi klinik tapi tak boleh nak mc sebab tahun ini dah habis. Cuti pun dah berhutang-hutang.


2 minggu lagi kena ambik cuti lagi kakak ada ujian di MRSM Beseri. Doa yang terbaik buat kakak. Nampak dia macam happy ja bil bagitau dia kena ambik ujian kat sana. Dia pun kalau dapat nak pergi MRSM. Bersedialah untuk perjalanan jauh lagi.


Badan dah skit otak tak mampu nak pusatkan kepada aktiviti pejabat. Saya nak turun pergi klinik panel yang mahal nak mampus kat sini. Check gastrik denga sejenis ubat dia charge kat akaun medical saya Rm80. Redha jelah sebab dah malas nak menapak gi klinik panel kat The Intermark. Rindu awak Dr Malkit!


You Might Also Like

21 ulasan:

  1. Sy pun da rasa nak dmam gak ni kak....harapnya x la truk...
    Moga cepat sihat...!

    BalasPadam
  2. meh datang Tingkat 3 kat sini..
    tak panel lah tapi!
    :)

    BalasPadam
  3. Kak jun....mahal yer cek sampai RM80...ya ampunnnn...sabor jelah...akak get well soon ye :)

    BalasPadam
  4. sama ler dengan saya kepala sakit sangat...hope u cepat sembuh....

    BalasPadam
  5. mahalnya..panel klinik kat sini lak suka nau bagi ubat yg entah apa2..huhu..

    BalasPadam
  6. Alahai...kesiannya...jaga diri ya..jangan lupa makan ubat dan rehat

    BalasPadam
  7. take care aina.....get well soon

    BalasPadam
  8. akak balik kerja nanti akak pi pesan kat Mat Saleh tu. suruh dia sergah akak dengan penuh lemah lembut dan kasih sayang, tak la akak mc aje nanti.

    ye? pesan tau kak.

    BalasPadam
  9. Semoga dah sihat & moga kakak berjaya...

    BalasPadam
  10. mudah2an kakak berjaya dlm ujian tu, anak2 saya juga lepasan MRSM .sgt bagus.depa jaga pel anak2 kita smpai ke sudah..every single day.lega kita..

    BalasPadam
  11. all the best untuk kakak..in sha Allah, impiannya akan tercapai..
    tumpang bangga..

    BalasPadam
  12. Kesejukan melampau ni agak bahaya kan, kalau sy, otot kejang2 lepastu berat nak gerak, tak boleh angkat kaki atau tangan, so lepastu cepat2 cari air panas hu3...

    Eh, saya sekolah MRSM dulu! :)

    BalasPadam
  13. mat saleh mana pulak sergah akak sampai demam2 ni.apapun semoga cepat sembuh

    BalasPadam
  14. "tahniah untuk kakak..smga berjaya..hehe aina,kalau klinik panel kan mmg bayarannya gitu sbb kompeni yg bayar bkn kita bayar so mmg kena kapak lah.."

    BalasPadam
  15. Harap2 akak dh ok ye...tabah la kak...expatriate mmg cenggitu...same like my boss. ..

    BalasPadam