Jom Like Gambar Saya

11:52 PG JunAina 14 Comments


Jari saya walaupun sibuk tetap ada masa nak klik sana-sini kat internet. Atas ada drawing tapi kat bawah drawing tu saya buka sahaja intenet, bila letih sangat memikir saya klik yang bahagian bawah baca blog kawan-kawan mahupun buat carian lain kat internet. Lega sat. Sempat juga saya sertai peraduan 'AirAsia 200 Million Memories Contest'. Nak cuba jom ramai-ramai hantar penyertaan, mudah sangat hanya upload gambar. Ikut sahaja arahan yang diberi tapi diingatkan gambar tu tak boleh lebih dari 2MB sahaja.


Apa kata jom ramai-ramai tolong like gambar saya kat sini. Gambar saya kecik sahaja yang mana dah besar tu maksudnya dah dapat banyak like. Saya pertaruhkan gambar percutian sekeluarga ke Bukit Tinggi, Indonesia pada March lepas. Pengalaman yang tak dapat dilupakan bila dapat bawa mak jalan-jalan makan angin. Ikut bersama makcik dan pakcik yang jadi mak dan ayah kedua buat saya tempat menumpang kasih.



Gambar-gambar yang telah mengambil bahagian. Kita boleh hantar sebanyak mana juga penyertaan jadi peluang menang pun lebih banyak jugak.



Saya pertaruhkan gambar ini. Di kelilingi oleh insan-insan tersayang dalam percutian memang saat-saat yang sangat membahagiakan. 


Apa kata jom ramai-ramai like gambar saya dan kemudian sama-sama sertai peraduan ini. Siapa tahu andai rezeki tiba-tiba boleh terbang percuma ke tempat percutian idaman anda.



You Might Also Like

14 ulasan:

  1. Okeh..nak pi LIKE jugak..
    Good luck kak!

    Nak join jugak la nanti :)

    BalasPadam
  2. ema dah buka...nak tekan like tak dpt kak..

    BalasPadam
  3. balik nanti dee like ye..bolehlah dee turut serta dalam contest ni..huhu..

    BalasPadam
  4. Waa nekcik pun nak join lah..mana tau ada rezzeki..dapat pree

    BalasPadam
  5. X perasan ad contest ni...
    Nti gua try like ek..kihkihkih

    BalasPadam
  6. Tak pernah naik flight lagilah JA....tk leh joinlah yeh!

    BalasPadam
  7. Mudah2an ada rezeki..insyallah

    BalasPadam
  8. semoga sukses untuk peraduan 'AirAsia 200 Million Memories Contest ni yer.

    BalasPadam