Saya Mula Sibuk Kembali

5:13 PTG JunAina 13 Comments


Fast update.

Pagi ini saya tersedak-sedak kala bersarapan di pantry. Rupanya nama saya disebut-sebut di dalam bilik Manager baru, dicalonkan sebagai new player dalam satu projek. Pertama kali kot nak kerja dengan rakan sekerja yang ni walaupun dah 7 tahun kat sini tak berjodoh tiba-tiba tahun ini bertemu jodohnya pulak tapi saya cuma tolong-tolong jelah tapinya jugak stok seminggu jugaklah kertas-kertas atas meja sekarang ini.


Masa untuk update blog terhad. Masa untuk bw juga tersangat lagilah terhad. Ada tak ada 12-1pm dan 5-6pm itu pun masih ada yang dok jeling-jeling jugak...haishhh...


Saya perlu kejar waktu untuk siapkan drawing yang bersepah atas meja, tak mahu pulak di pandang sebelah mata oleh rakan sekerja yang nikan so kenalah jaga performance kekdahnyaer. Manager baru saya ni tak boleh nak baca lagi dia punya mind jadi kena hati-hati lebih sikit. Tapi rasanya seperti dia akan berlaku sangat adil kepada staff dan saya sangat berharap dia akan kekeal sebegitu. Kita terpaksa terima sebaik mana pun bos pasti dia ada favorite staff tersendiri. Redha jelah selagi dia tidak terlalu mengabaikan kita dan hanya melebihkan fav staff dia.



You Might Also Like

13 ulasan:

  1. Good for your career progression. I knw that the responsibility and pressure is there but once you accomplished the task with flying colors, people will look good at you-)

    BalasPadam
  2. selamatler hendaknyer ... memang kalau boleh kita kalau diberika tugas nak buat sedaya mungkinkan...

    BalasPadam
  3. Keje bnyk ye kak...x pe setel kan dlu...bw ni...bebila pun ok je..;-)

    BalasPadam
  4. Macam best jer dengar. Semoga akak ada chemistry dgn manager baru tu ye

    BalasPadam
  5. apa2 pun utamakan kerja dulu yer sis.. kerja kan Ibadah hehehe :))

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Aina

    moga dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam
  7. masa akak tersedak-sedak tu tak de ke si Mat Salleh tu datang usapkan belakang akak dengan penuh lemah lembut dan kasih sayang nya?

    BalasPadam
  8. cabaran hujung tahun kak aina.. chaiyukk chaiyukk .!!

    BalasPadam
  9. SELAMAT MENYIBUKKAN DIRI.. HEHEHE

    BalasPadam