Fuelled By Fans Powered By Primax

8:37 PG JunAina 7 Comments



Saya sudah anda bila lagi? 24hb November tarik akhir jom laju-laju masukkan borang dalam kotak di setiap stesen Petronas seluruh negara. Saya pilih siapa? Biarlah rahsia...ahhahaaaa...
Manalah tahu tiba-tiba nak jadi rezeki saya pulak haruslah ada makan besar nanti.


You Might Also Like

7 ulasan:

  1. ada la nampak iklan ni...tapi tak pasti apa dia..

    BalasPadam
  2. Salam...JM singgah sini hiks..

    Alaaa..JM tak isi minyak PEtronas..boleh ker...heee..kalau di beri pilihan JM nk pilih Korean look ahaha

    BalasPadam
  3. Good luck Aina. Betullah mana tahu ada tuah dapat makan besar:)

    BalasPadam
  4. As-salam aina..

    semoga murah rezeki aina hendaknya.. saya doakan semoga ada rezeki juga untuk aina dan keluarga ke krabi satu hari nanti.. insyaAllah.. take care ya..

    BalasPadam
  5. mana tau ada rezki u kan sis...
    i dah walopun hanya 1 jer borang yg diisi hehehehehehehehe...

    good luck sis!

    BalasPadam
  6. Congrats Sis.. mudah2an ada rejeki disitu

    BalasPadam
  7. Dah....banyak jugak dah hantarnya....hehe...atenya makan besar bersama le kita nanti JA hehe

    BalasPadam