Selamat Pengantin Baru

9:41 PG JunAina 21 Comments





Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Kita tidak sempurna pastinya ada sedikit sebanyak yang kita terlepas pandang juga kita tak akan mampu memuaskan hati semua orang jadi bersyukurlah dengan apa yang ada. Ralat sedikit dalam kesibukan boleh terlepas pandang yang gambar mak langsung tak ada dengan pengantin.



You Might Also Like

21 ulasan:

  1. Siapa kahwin ni? Tahniah kepada kedua dua ni. Semoga oanjang jodoh dan kalian cepat dikurniakan anak yg baik..

    BalasPadam
  2. SELAMAT PENGANIN BAHARU!

    wahhhh serba pink gituwwww

    BalasPadam
  3. amboiii...posing lentuk atas katil...pengantin baru la katakan...;)

    Tu la..kadangkala masa majlis, mak ayah pengantin terlalu sibuk layan tetamu...jadi kat sini fungsi photographer yang di hire, utk panggil mak ayah bergambar...

    BalasPadam
  4. tahniah & selamat pengantin baru. bkn cepat @ lewat nikah jadi ukuran...itulah masa yg terbaik utknya...insyaAllah. Selamat mengharugi alam rumahtangga & berbahagia hingga ke syurga.

    BalasPadam
  5. alaa ciannyer mak takder gambar..
    selamat pengantin baru yer tuk abg awak..:)

    BalasPadam
  6. alhamdulillah....moga mempelai kekal bahagia till jannah....

    tu le kak..bile buat kenduri besar ni mmg mcm2 kite risaukan...in sha Allah majlis berjalan lancar tu ....sweet n simple bilik pengantin....

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. tahniah buat pasangan..

    BalasPadam
  8. Kawe pun nak buat posing lagu tu aaaaaaa

    BalasPadam
  9. tahniah....selamat pengantin baru utk pasangan mempelai...

    BalasPadam
  10. selamat pengantin baru...
    moga kekal hingga ke jannah...

    BalasPadam
  11. selamat pengantin baru. siannya gambar mak tak de. sayang tau tak de gambar kenangan ngan pengantin.

    BalasPadam
  12. Thniah tuk pngntin..pinky2 lg :D

    BalasPadam
  13. selamat pengantin baru ..semoga bahagia hingga ke syurga.

    BalasPadam
  14. selamat pengantin baru kepada pasangan

    BalasPadam
  15. semoga berkekalan hingga akhir hayat...

    BalasPadam
  16. Selamat pengantin baharu untuk pasangan.

    BalasPadam
  17. Kalau jd org kuat mmg cenggitu la jadinya.....selamat pengantin baru buat mereka..

    BalasPadam
  18. kakak pengantin terlupa, raja sehari lagilah terlupa...
    hee...

    BalasPadam
  19. Tahniah utk pasangan pengantin..semoga bahagia sampai anak cucu.. =D

    BalasPadam
  20. selamat pengantin baru dah menerima ahli baru dalam keluarga

    BalasPadam
  21. Tahniah buat pengantin.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
    itulah kan kak.. rasa ralat bila gambar salah seorang ahli keluarga takde bersama pengantin.. :(

    BalasPadam