Bila Pelanduk Melupakan Jerat

9:14 PG JunAina 11 Comments


Semalam jam 7 pagi pengawal keselamatan yang merupakan suspek pembunuhan Pegawai AmBank telah berjaya di tangkap di Kampung Tajung Belugkor, Kota Tinggi, Johor oleh Paukan Ops Cantas dalam usaha beliau untuk meloloskan diri dari Malaysia.


Sungguh bagai di kata oleh Ketua Polis Negara 'Jerat Tak Akan Melupakan Pelanduk' tetapi pelanduk sesekali pasti akan lupakan jerat dan pada masa itulah ia akan menjadi mangsa.


Keluarga mangsa pembunuhan boleh menarik nafas lega sekarang, memang dia tak akan kembali tetapi sekurang-kurangnya pembunuhnya akan menerima hukuman setimpal dengan perbuatannya. Juga memberi pengajaran supaya orang lain tidak akan buat perkara yang sama.



You Might Also Like

11 ulasan:

  1. oh..
    saya tau Tanjung Belungkor ni..
    baru je balik dari jelajah sana..

    biar dapat pembalasan setimpal

    BalasPadam
  2. pelanduk macam manusia juga. sentiasa lupakan jerat. sentiasa lupa diri.

    BalasPadam
  3. syukur sgt pembunuh dh ditangkap

    BalasPadam
  4. salam akak...lama tak datang sini...kebizian melanda ;)
    btol tu...wawa pun tengok tv semalam....alhamdulillah dah berjaya diberkas....aman lah semua rakyat malaysia yang mengharapkan pembunuh segera diberkas

    BalasPadam
  5. alhamdulillah.. sepandai pandai tupai melompat.. jatuh ke tanah jua..

    BalasPadam
  6. mugo2 negara akan tetap aman damai sentosa sejahtera senantiasa..,aminnn

    BalasPadam
  7. Dekat sana kan dah mudah kalau nak ca alif but Aina. Kalau tak guna passport pun nasib baik boleh lepas. Dah dekat kalau naik bot utk balik negara dia... Baru tahu langit tinggi rendah.

    BalasPadam
  8. Syukur Alhamdulillah...

    (kakjomngopi) .. ;)

    BalasPadam
  9. Semoga dia mendapat hukuman yg setimpal.. tahniah kpd pasukan ops cantas yg berjaya menangkap pembunuh durjana nie!

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah suspek berjaya ditangkap. Moga diberi hukuman setimpal jika terbukti bersalah.

    BalasPadam
  11. Eloklah sangat tu....kenapalah tak fikir panjang, bukan dapat rasa pun hasil merompak tu

    BalasPadam